خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

آتش سوزی کرسی برقی در اتاق خواب منزل مسکونی، آتش سوزی و خسارت مالی بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 4:00 بامداد 1397/10/22 در پی تماس همسایگان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125، مبنی بر شنیدن صدای فریاد و کمک خواهی ساکنان یک واحد مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه ۲۴ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۲ روانه ی بلوار ابوذر، خیابان ده حقی، خیابان شاهد، کوچه ی نصر ۴ شدند.
منصور فراهانی فرمانده ی آتش نشانان در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که در طبقه ی دوم یک ساختمان سه طبقه ی شش واحدی که از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شده بود دود و شعله ی زیادی به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی خود را به واحد مسکونی رساندند و با استفاده از لوله های آبدهی مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
فرمانده ی آتش نشانان خاطرنشان کرد: تیم نجات نیز پس از ورود به منزل برای اطمینان از عدم وجود محبوس شده به جستجوی کامل محل حادثه پرداخت که معلوم شد خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان و با کمک همسایگان، زوج ۶۰ ساله از آنجا خارج شده بودند. 
وی افزود: آتش نشانان پس از کنترل و مهار آتش سوزی از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.
فراهانی با اشاره به علت آتش سوزی و نصب ناایمن کرسی و داغ شدن بیش از حد لامپ آن خاطر نشان کرد: آتش نشانان با لکه گیری کامل محل حادثه و تخلیه ی دود از داخل ساختمان توسط فن فشار مثبت و ایمن سازی های لازم به عملیات خود پایان دادند.م۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی