خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

آتش سوزی مخزن بزرگ یک کارخانه تصفیه روغن در جاده خاوران صبح دیروز با تلاش آتش نشانان دوایستگاه به موقع مهار و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از اینکه کارگران کارخانه ی تصفیه ی روغن سوخته خودرو با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و آتش گرفتن مخزن روغن را اطلاع دادند، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاههای ۶۳ و ۶۶ به همراه یک دستگاه تریلی تانکر، خودروی حامل کف و همچنین خودروی حامل دستگاه تنفسی به اتفاق آتش نشانی فروت آباد را به محل حادثه در جاده ی خاوران غرب، بعد از قیامدشت، خیابان برلیان اعزام کرد.
حمید خدابنده فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: دود ناشی از این آتش سوزی از کیلومترها دورتر دیده می شد و هنگامی که به محل حادثه در کارخانه تصفیه روغن مصرفی رسیدیم یکی از مخازن ذخیره ی روغن سوخته به دلیل نامعلومی آتش گرفته و بخشی از آن کاملآ شعله ور بود.
وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با کمک آتش نشانان فروت آباد بلافاصله پس از تقسیم شدن به سه تیم عملیاتی از سه جهت وارد عملیات شدند و همزمان با کشیدن یک رشته کف خاموش کننده و نیز لوله های آب پرفشار آتش نشانی به خاموش کردن آتش مشغول شدند.
خدابنده تصریح کرد: پس از کنترل شعله های آتش و نیز جلوگیری از سرایت آن به اطراف، آتش نشانان بلافاصله به سرد کردن مخزن و لکه گیری بقایای این آتش سوزی پرداختند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی آتش نشانی فروت آباد در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از کارگران این کارخانه صدمه جانی نرسید. م8

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی