خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، حریق رستورانی در هتل پل اصفهان پس از سه ساعت و نیم فعالیت آتش‌نشانان اصفهان اطفاء شد.
فرهاد کاوه آهنگران سخنگو و رییس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در خصوص حادثه آتش‌سوزی در رستورانی در هتل پل اصفهان اظهار کرد: این حادثه ۲۱ و ۵۸ دقیقه مورخه 1397/10/21 به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.
وی با بیان اینکه پس از دو دقیقه از اعلام حریق نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: پس از آن نیز نیروهای امداد و نجات از ۶ ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌نشانی اصفهان با بیان اینکه مدیرعامل و معاون سازمان نیز در این عملیات حضور داشتند، ادامه داد: عملیات اطفاء حریق و خارج کردن دود به مدت سه ساعت و نیم به طول انجامید.
وی اضافه کرد: شهروندان با خروج دود از بانک شهر متوجه آتش‌سوزی و اعلام آن به سازمان آتش‌نشانی شدند که خوشبختانه در بانک شهر فقط دودگرفتگی را داشتیم و گسترش حریق از رستوران به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.
کاوه با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، ادامه داد: علت این حادثه امروز توسط تیم تخصصی سازمان آتش‌نشانی بررسی می‌شود.


منبع: آتش نشانی اصفهان


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی