خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

با حضور به موقع آتش نشانان، آتش سوزی اتاق خواب منزل مسکونی قبل از گسترش خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 14:52 دقیقه بعد از ظهر 1397/10/17 در پی تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود از یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 104 را به تهرانسر، خیابان دستغیب اعزام نمود.
بنا بر اظهارات عباس سرافرازی رییس ایستگاه104: در زمان رسیدن به محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه دو واحدی دیده می شد که از طبقه دوم آن یکی از واحدها از قسمت اتاق خواب دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به اطراف و گسترش بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، شعله های آتش این واحد مسکونی را که دچار آتش سوزی شده بود قبل ازسرایت به دیگر نقاط ساختمان مهار و خاموش کردند.
این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، خاطر نشان کرد: آتش نشانان با استفاده از فن های فشار مثبت دود ناشی از این آتش سوزی را تخلیه کرده و با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین و تحویل محل به مالک و عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.م4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی