خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

آتش سوزی اتاقک نگهبانی در یک مجتمع صنعتی در خیابان رجایی با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ساعت 00:44 دقیقه بامداد 1397/10/22در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع از آتش سوزی در یک کفاشی در خیابان رجایی، خیابان ستاره، مجتمع بندر، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه های 82 و 47 را به محل حادثه اعزام کرد.
جلال گودرزی افسر آماده منطقه هفت عملیات در این باره گفت: در طبقه دوم یک مجتمع صنعتی با کاربری کفاشی اتاقک نگهبانی آن به طول تقریبی 10 متر مربع دچار آتش سوزی شده بود که دود و شعله بسیار زیادی از دور نمایان بود.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی، پس از قطع برق و گاز با استفاده از یک رشته لوله آبدهی عملیا خود را آغاز کردند و آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
افسر آماده منطقه هفت عملیات تصریح کرد: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی از عدم وجود محبوس شده در محل آتش سوزی و اطمینان از عدم وجود شعله های پنهان به ماموریت خود پایان دادند.م7

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی