خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:30 روز 1394/04/14بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 36 و گروه امداد و نجات 10 را به مینی سیتی، شهرک قائم(عج)، کوچه پامچال اعزام کرد.
علی امینی مدیر منطقه سه عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه براثر آتش سوزی دو دستگاه خودرو سواری دود و شعله زیادی از پارکینگ یک ساختمان مسکونی به بیرون زبانه می کشید و به طبقات این ساختمان نیز سرایت کرده بود و به گفته همسایگان چند نفر از ساکنان، نیز در طبقات این ساختمان گرفتار شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه پس از قطع جریان برق ساختمان با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسان به مهار و خاموش کردن شعله های آتش پرداختند و گروه دوم نیز با استفاده از دستگاه تنفسی، 6 شهروند گرفتار در میان دود و آتش را به خارج از ساختمان منتقل کردند.
امینی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از فن فشار قوی دود ناشی از آتش سوزی را تخلیه کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی به مأموریت خود پایان دادند.

منبع :http://125.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی