خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

در آتش سوزی پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در خیابان شریعتی 19 نفر از ساکنان آن با واکنش سریع آتش نشانان نجات پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در هنگام بروز این حادثه 9 دستگاه خودرو در پارکینگ این ساختمان متوقف بود که بر اثر این آتش سوزی 5 خودرو و دو موتورسیکلت گرفتار شعله های آتش شده و خسارات زیادی به آنها وارد شد.
ساعت 13:11 دقیقه ظهر 20/04/1394با تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله هفت ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خاور حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات را به محل حادثه در خیابان شریعتی، تقاطع بزرگراه صدر اعزام کرد.
محمود شادکی مدیر منطقه دو آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه در قسمت پارکینگ و طبقه منفی یک ساختمان پنج طبقه 15 واحدی تعدادی وسیله نقلیه کاملاً شعله ور و در حال سوختن بود و دود غلیظی هم کل ساختمان را فرا گرفته بود. 
وی در ادامه اظهار داشت: تعداد زیادی از ساکنان درداخل ساختمان گرفتار شده و چند تن از آنان هم به پشت بام پناه برده بودندکه نیروهای عملیات پس از ایمن سازی محل، همه این 19 نفر که تعداد 5 نفر از آنها دچار مصدومیت نیز شده بودند را از ساختمان خارج کردند.
به گفته شادکی، درجریان این عملیات دو نفر از آتش نشانان مجروح شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
مدیر عملیات منطقه دو آتش نشانی با اعلام این که علت وقوع این حادثه و نیز برآورد خسارات وارده از طرف کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، تصریح کرد: این آتش سوزی با تلاش سریع آتش نشانان مهار و از سرایت آن به خودروهای دیگر و همچنین واحدهای مسکونی طبقات فوقانی جلوگیری به عمل آمد.
منبع:http://125.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی