خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

خبرگزاری غیر رسمی آتش نشان

اطلاع رسانی ایثارگری آتش نشانان کشور و ارتقاء فرهنگ پیشگیری و حفاظت از حریق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی کارگاه چوب بری، ستادفرماندهی آتش نشانی حدود ساعت 7 صبح 1394/04/16 بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 32، 19، 56، دو دستگاه تانکر 12 هزار لیتری آب و نیز خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه در جاده دماوند، جنب بیمارستان لواسانی اعزام کرد.
اکبر شیرین سخن افسر آماده منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، سه باب کارگاه چوب بری در مجاورت همدیگر و جمعاً به مساحت 500 متر مربع کاملاً شعله ور بود و سقف یکی از این کارگاه ها بر روی اجناس ریزش کرده بود.
وی اضافه کرد: آتش نشانان از چند جهت آتش را محاصره و در یک عملیات سه ساعته شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.
این افسرآماده آتش نشانی همچنین اعلام کرد: این کارگاه ها به صورت کاملاً نا ایمن و با دیوار و سقف های شیروانی و فلزی و به صورت غیر اصولی ساخته شده بود و داخل آنها چوب و نئوپان و تخته های زیادی انباشته شده بود.
شایان ذکر است که در این حادثه دو نفر از آتش نشانان در حین عملیات دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

منبع:http://125.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی